Samenvattings 4 - Reisverslag uit Zuidhorn, Nederland van Bart Brandts Buys - WaarBenJij.nu Samenvattings 4 - Reisverslag uit Zuidhorn, Nederland van Bart Brandts Buys - WaarBenJij.nu

Samenvattings 4

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

11 Juli 2011 | Nederland, Zuidhorn

Na mijn belevenissen in West Australië maakte ik via de ‘echte’ Outback, waar ik in de stromende regen ‘Uluru’ bezocht, mijn weg naar de zon in Queensland. Van het noordelijke Cairns reisde ik met diverse tussenstops naar Brisbane, waar de lange reis naar huis begon. Na een dagje Hong Kong landde ik veilig op Schiphol en was Zuidhorn niet ver weg meer. Dus bij deze de laatste ‘pano’s’ van mijn Trip!

- Rain on Kata Tjuta - Uluru National Park - Northern Territory - Australië
- Kata Tjuta Valley - Uluru National Park- Northern Territory - Australië
- Uluru ‘Sunrise’ - Uluru National Park - Northern Territory - Australië
- Uluru up Close - Uluru National Park - Northern Territory - Australië
- Garden of Eden - Kings Canyon - Uluru National Park - Northern Territory - Australië
- Canyon Wall - Kings Canyon - Uluru National Park - Northern Territory - Australië
- Kings Canyon - Uluru National Park - Northern Territory - Australië
- Skyline - Brisbane - Queensland - Australië
- Skyline Hong Kong City - Hong Kong - Hong Kong Island – China
- Sundown over Holland – Ergens bij de pomp onderweg naar Werchter – Nederland

In de laatste weken werden er voor de basisscholen nog twee filmpjes gebrouwen.
Meester Bart in Australië – Howdy Partner

Meester Bart in Australië – Leo Lieveheersbeestje

Ook werd er in het kader van mijn verjaardag een geniaal filmpje door de collega’s van de Borgh geplaatst: ‘Hej Bartje’

Na 5 maanden reizen met behulp van; voeten, flippers, fiets, lift, auto, zeilboot, elastiek, vrachtwagen, luge, bus, tram, trein, metro, gondel, motor, scooter, ute, camper, speedboot, tractor, veerboot en diverse vliegtuigen ben ik thuis! Nagenietend van alle foto’s en filmpjes probeer ik te wennen aan mijn nieuwe/oude leven in de lage landen.

Zo, fijn dat we weer bij zijn

Bart

• 11 Juli 2011 - 14:44

MrgRt:

dan voor de laatste keer als eerste een reactie: wat heerlijk dat je er weer bent!!! dikke tuut en tot snel!

• 16 Juli 2011 - 14:21

Teun Schakel:

Hee Bart!

Ik heb in een paar dagen tijd al je verhalen gelezen en foto's bekeken van Down Under en heb er ontzettend van genoten! Leuke schrijfstijl en mooie foto's! Ik ben zelf voor 5 maanden in Perth voor een Working Holiday en kom over twee weken lekker weer terug. Alle gevoelens die je beschrijft herken ik zeker en kijk ook met dubbele gevoelens uit naar mijn vertrek. Maar zeer vermakelijk voor mij hier om de verhalen van een Zuidhorner in Australie te lezen.